Op 3 september 2022 gaan we er weer voor; hoge opkomst, enthousiaste Foodtruck-eigenaren en bovendien bijzonder enthousiaste VIP-terras gasten, sponsoren en heel veel bezoekers.

Zaterdag 3 september is het weer zover. Dan is de Markt in Zaltbommel weer het toneel van de Foodtrucks, gezellige muziek en nog veel meer festiviteiten. Dat wordt dus weer heerlijk smullen en supergezellig aanschuiven met collega’s, relaties, familie of vrienden, tijdens het 5e Foodtruck Festival op de Markt voor ‘t Stadscafé in Zaltbommel.

SAMENWERKING

Het Foodtruck Festival - VIP terras wordt in samenwerking georganiseerd door ’t Stadscafé en Lionsclub De Bommelerwaard. De opbrengst van dit jaar komt weer ten goede aan de goede doelen binnen de Bommelerwaard!

FOODTRUCK FESTIVAL VIP-INFORMATIE

RESERVEER EEN VIP-TAFEL!

Ben er wel snel bij, want het gaat snel met de reserveringen. De kosten voor een tafel op het VIP terras zijn dit jaar € 250,- per tafel. De drankjes en hapjes betaalt u zelf.
Reserveren doe je door een mail te sturen naar een van de onderstaand aangegeven e-mailadressen. Vermeld duidelijk uw naam, bedrijfsnaam en e-mailadres waar we de bevestiging en uiteindelijk ook de (sponsor)factuur naar toe kunnen versturen. Er worden in totaal weer 30 VIP tafels verkocht! Per 4 tafels is er een gastheer van de Lions en we proberen per tafel een loopjongen of -meisje te regelen die u kan helpen om hapjes voor uw tafel te halen bij de Foodtrucks, als je ze geld mee geeft.

We verwachten ook dit jaar veel drukte op de markt, dus u zult zelf ook even wat hapjes bij de foodtrucks moeten gaan halen vanwege wachttijden bij de trucks. De loopjongens en -meisjes staan er belangeloos voor hun eigen clubje, dus een fooitje is natuurlijk altijd welkom. ca. 12 Foodtrucks ; verschillende hapjes We hopen ook nu weer ca. 12 foodtrucks vast te leggen. Het aanbod is dit jaar zeer divers; van broodje worst tot taco's en van appeltaartpunten en crepes tot vers gemaakte frieten, seafood en italiaanse pizzapunten, noem maar op. Grote variëteit dus en ieders favoriete hapje is daarmee wel vertegenwoordigd. Het Foodtruck festival is er voor de gezelligheid en de saamhorigheid binnen de Bommelerwaard. Maar natuurlijk ook weer voor het goede doel. Met de opbrengsten worden door Lionsclub De Bommelerwaard in het komende jaar diverse goede doelen gesteund.

VANAF 17.00 UUR IS UW VIP-TAFEL AL BESCHIKBAAR

Vanaf 17.00 uur, ietsje eerder mag natuurlijk ook, is uw VIP-tafel gereed voor 6 personen. Meld u bij aankomst even aan bij de gastheer vooraan op het VIP-terras. Op de tafels staat netjes aangegeven voor wie er is gereserveerd. Op tafel staat er dan een fles bubbels voor u koud en al snel ontvangt u de eerste hapjes die u worden aangeboden door de organisatie. Om erin te komen zeg maar. Ondertussen zal de muziek gaan spelen en als het donker wordt is de markt weer sfeervol verlicht. De hapjes regelt u op de avond verder zelf, door ze zelf te halen en natuurlijk door de loopjongens en -meisjes erop uit te sturen en uw favoriete hapjes te laten halen bij de foodtruck van uw voorkeur. Zoals dat gaat op een foodtruck festival. Let wel: de loopjongens en -meisjes zijn er ter ondersteuning, dus u zult zelf ook een keertje wat hapjes moeten halen. Op het VIP-terras wordt er m.b.t. de drank bediend door het personeel van 't Stadscafé. Per tafel wordt er netjes een drankrekening bijgehouden en die rekent u aan het eind van de avond af. Of u laat de drankrekening bijschrijven op de sponsorfactuur die u achteraf van 't Stadscafé ontvangt voor het reserveren van uw VIP-tafel. Geef dit even door aan uw gastheer of -dame. Dan krijgt u het bedrag van de VIP-tafel van € 250,- + de drankafrekening op 1 factuur per mail verzonden naar het bedrijf of de naam die u op heeft opgegeven bij de tafelreservering.

CONTACTPERSONEN VOOR RESERVERING

Wilt u weer een tafel reserveren of heeft u nog vragen of onduidelijkheden? Stuur dan een berichtje naar de over-all gastheren van het VIP-terras Joost Jegen ; joostjegen@me.com of Maarten Busker; mb.maartenbusker@gmail.com

En nu maar wederom hopen op mooi weer... Tot nog toe hebben we het geluk aan onze zijde! We maken er samen weer een gezellig festijn van!

Hartelijke groet namens de organisatie van het VIP-terras,
Lionsclub De Bommelerwaard