08/10/2018

Dit jaar is het Foodtruck Festival voor de derde keer georganiseerd.

Ook deze editie van het Foodtruck Festival op de Bommelse Markt is weer een groot succes geworden aan alle kanten. Hoge opkomst, enthousiaste Foodtruck-eigenaren die zelfs soms totaal uitverkocht waren en bovendien bijzonder enthousiaste VIP-terras gasten, sponsoren en heel veel bezoekers.

Hoogstwaarschijnlijk gaat er in 2019 ook weer op de laatste zaterdag van de Bommelweek een Foodtruck festival komen. Dat wordt dus weer heerlijk smullen en supergezellig aanschuiven met collega’s, relaties, familie of vrienden, tijdens het 4e Foodtruck Festival op de Markt voor ‘t Stadscafé in Zaltbommel.

Het Foodtruck Festival wordt in samenwerking georganiseerd door OVZ, ’t Stadscafé, Better Old Days en Lionsclub De Bommelerwaard. De opbrengst van dit jaar wordt voor de jaarwisseling bekend gemaakt en komt in de komende periode ten goede aan de goede doelen binnen de Bommelerwaard. Ook daar maken we weer een gezellig feest van!